17 Temmuz 2011 Pazar

bugün pazar dimi

merhaba.

bugün çok sıkıcı boş bir gün.sabahtan beri tek yaptığım şey telefonumu şarja takmak oldu.tüm kış yazın hayalini kurdum.yaz geldi ama bana gelmemiş açıkçası.evin içi yirmi sekiz derece iken pervaneyle ilişkiye girme çabam boşuna değil bence.tüm gün televizyon izlemek zamanı su gibi akıtmıyor.aksine ağırlaştırıyor.gitsem diyorum.dönmesem.onlar gibi yapsam.silsem hatırlamasam.görmesem.her kelimenin sonuna nokta koysam.noktalarla yaşasam.noktalılarla.larla.la.

ilk okuldaki türkçe dersi sınavlarında da uzun kompozisyonlar yazamıyordum.bak hala.yapamıyorum.söylemem gereken ne kadar çok şey varsa o kadar susuyorum her seferinde.siz gülüp eğlenirken ben salak gibi bu yazıyı yazma olayına girdim.ay ne saçmayım.bir de aşk-ı memnu var tabi.yine dilimize dolandı 'taklım'lar.nihalin uzun saçları, firdevs hanımın boyunluğu, bihterin penguen gibi yürüyüşü ve behlülün odasında ki eyfel tablosu.tamam işte bu kadar yazabiliyorum.daha bir şey beklemeyin benden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder